BasBQ
Beef en Steak

Beef ribs

 

menno

Sprokkelaar
Berichten
48
De beef ribs stonden al een tijdje op mijn to do list toen beef en steak deze als aanbieding rond mailde. Besteld en tijdje in de vriezer laten wachten, af en toe al even verlekkerd naar gekeken .

Dit weekend de tijd om ze klaar te maken. Ik heb ze ingesmeerd met de rub van Noskos en gerookt met eikenhout.

Ze waren erg lekker geworden, maar wel paar puntjes te verbetering. Meer rub de volgende keer en chimichuri erbij.
d581b493511dbf69355be5282281a666.jpg
a25e0602d02ff7e511cbdea16ea290a3.jpg
f160b831fa0db23ea9cb42e9f43ca5e8.jpg
dfab79d63bd5e242e2290431344895b2.jpg
3e4d9bcdcb60df737114f07444fca215.jpg
a9a81c99d0dfd4156f1e00f691132aae.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

 
Prima resultaat zo te zien. Of wat waren je puntjes van verbetering?

Hoe lang heb je hem er op gehad? Of tot welke kerntemperatuur?
 
Ziet er lekker uit, denk dat ik dat wel lust. ;)
 
Die zien er heerlijk uit, 1 van de favorieten hier
 
ziet er heerlijk uit! Dat is 1 van de dingen die bij mij nog op mijn lijstje staan (naast nog heel veel andere... )
 
Lekker hoor! En ja, ze kunnen meer rub aan dan je verwacht. Net als rook trouwens!
 
ik krijg er het water van in de mond. En wat noskos zeg, niet te zuinig zijn met de kruiden en de rook.
 
Die zien er zeker lekker uit. En mooi uit een stuk. Echt een stoer stuk eten zo op tafel.
Ik ga ze ook zeker nog een keer maken. Maar dan zo als Noskos dat deed. Als pastrami.
(Ps) Noskos, stond dat recept al ergens online?
 
Ziet er heerlijk uit. Moet hier toch ook eens aan gaan beginnen.
 
Lekkerrrr  :)
 
Nog niet Bram. Nog niet geschreven.
 
noskos zei:
Nog niet Bram. Nog niet geschreven.

Ok. Moet ik nog even geduld hebben.
Er is nog genoeg dat ik wil maken. Dus ik overleef het nog wel even
 
Bram zei:
noskos zei:
Nog niet Bram. Nog niet geschreven.

Ok. Moet ik nog even geduld hebben.
Er is nog genoeg dat ik wil maken. Dus ik overleef het nog wel even


Hoi Bram.

Als het water je echt tot de lippen staat en je het bijna niet meer uithoud zou je (als tussen oplossing natuurlijk) even
op Google kunnen kijken , staan best wel wat leuke recepten op. :-?  ;)
 
Hahaha.
Sinds ik hier op het forum rondhang. Kom ik zo veel tegen dat ik gaan eens wil proberen. Dat ik me soms af vraag of ik wel lang genoeg leef om alles uit te proberen
Heb recent een puntborst  gekocht. Mocht ik zelf komen uitkiezen bij de slager. Erg leuk trouwens.
 
Ik ben zelf ook eens heel spontaan begonnen aan zo'n lijst met allerlei lekkere dingen die hier met enige regelmaat voorbij komen (todo) maar ik moet ook eerlijk toegeven dat ie op het moment alleen maar langer wordt terwijl ik toch m'n best wel doe om hem in te korten, we blijven volhouden. :D
 
Bram zei:
Hahaha.
Sinds ik hier op het forum rondhang. Kom ik zo veel tegen dat ik gaan eens wil proberen. Dat ik me soms af vraag of ik wel lang genoeg leef om alles uit te proberen
Heb recent een puntborst  gekocht. Mocht ik zelf komen uitkiezen bij de slager. Erg leuk trouwens.

Dat is inderdaad de vraag, hier probeer ik meer en meer van de todo lijst te krijgen maar ik merk toch dat veel dingen niet echt goed werken als het snel snel moet gaan. Gewoon leren mee om gaan zeker dat niet alles kan en loop zoals we het zouden willen.
 
De beef ribs zien er fantastisch uit, toch wel een van mijn favoriete stukjes vlees en verbeterpunten zijn alleen maar goed dan moet je weer snel gaan maken :D


noskos zei:
Nog niet Bram. Nog niet geschreven.

Ga is ff snel schrijven dan en zit niet zo te lanterfanten met koffie en chocolade :D ;)
 
Sorry hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan