BasBQ
Beef en Steak

Upgrade Weber van WOK naar GBS

Smokeye

Kooltjesharker
Berichten
164
Het moest er toch van komen na al die ergenissen van opwaaiende as door de hele tuin en nog het ergste op mijn bord.
fd3b06852b6d9228d73cd513ef269fd9.jpg

Enige tijd geleden na wederom een opmerking van mijn gezin dat er tijdens het eten een flinke aswolk door de tuin stoof maar mij eens gaan ori?nteren naar een andere ketel.
Natuurlijk krijg je ook weer commentaar van moeders omdat wij de Classic voor ons trouwen hebben gekregen.
En tja nog een BBQ in het assortiment mag dan ook weer niet want de tuin is best klein en ondanks dat ze de hobby (vooral het resultaat) erg leuk vind moet er gekozen worden.
Zo hoorde ik op het forum dat er ook een uitbreidingswerken is om je WOK te verbouwen naar een GBS.
Op Marktplaats dus een GBS gekocht voor ?50 en hier maar onderdelen van gehaald en inmiddels deze ook weer te koop gezet.
Het resultaat mag er wezen al vind ik het zelf
30433c5f27b8ab2ff0196a7d0aa2850f.jpg

Ik blij ivm de upgrade, en mijn vrouw blij dat er geen stof meer is en ook dat het weinig heeft gekost.
Al met al een win win situatie


Weber WOK 57
Rookton Albatros
 
Mooi opgelost zo. ;)
 
smokeydre zei:
Goede smaak ook met je pils/bier

Dank je, vond dat ik het niet alleen bij een flesopener kon laten, dat was te kaal. Ik was bij een klant aan het werk en daar lag het plaatje van het lekkerste bier van Nederland dus direct maar gevraagd of ik het mocht hebben..


Weber GBS 57
Rookton Albatros
 
Terug
Bovenaan Onderaan