BasBQ
Beef en Steak

Blog kokenmetvuur.nl online

smokert

Stoker
Berichten
496
Zoals sommige al konden lezen was ik bezig met het opzetten van een blog, na maanden geploeter met wordpress met 0,0% ervaring eindelijk een redelijke site kunnen opzetten.
Buiten de standaard recepten zal ik ook mijn collectie barbecues aan de tand voelen en daar de voor/nadelen beschrijven, het aantal posts is nu summier maar je moet ergens beginnen heb ik eens gehoord.  :D

Het adres is kokenmetvuur.nl
 
Dat is inderdaad wel handig ja, bedankt!  :)
 
Ziet er netjes uit hoor.
Ben wel benieuwd naar je ervaringen en mening van de cobb
 
Lekker bezig!
 
Ziet er mooi uit.

Nu wachten op de reviews van de bbq's ;) kijken welke het gaat worden naast mijn UDS
 
ziet er strak uit  :)
 
Bedankt! Aankomende maandag examen voor mijn werk, als die binnen is dan kan het bloggen beginnen.  B-)
 
BensBQ zei:
ziet er nu al netjes uit, ik werk zelf ook met wordpress maar zal wel een goedkopere versie hebben want ik krijg het niet zo als bij jou :)

En daar heeft de meeste tijd ingezeten, een half jaar wist ik niets van Wordpress maar genoeg andere blogs en youtube video's kijken daar wordt je een stuk wijzer van en nu is dit het resultaat, alleen de mobile variant ben ik niet tevreden over. Maar eerst de content gaan aanvullen wekelijks.  :D
 
Gaat nog heel wat werk inzitten  , dat worden voorlopig kant-en-klare maaltijden .

blijf het volgen .
 
Ziet er al erg netjes en overzichtelijk uit Harry.
 
Ik heb je blog bekeken en was zeer verrast hoe strak en overzichtelijk het eruit ziet, mijn complimenten ;)
Heb alles gelezen en bekeken, het recepten gedeelte vind ik super overzichtelijk, je ziet in een keer welke ingredi?nten je nodig hebt en welke materialen je nodig hebt, heel goed :)
Ga vooral zo door, ik doe het je niet na ;)
 
Leuke site, blijf ik zeker volgen.
 
Leuke site. Ik zou zeggen blijf hem bijhouden dan blijf ik lezen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan