BasBQ
Beef en Steak

Looflighter

S

Schoonec

Gast
Vorige week een exemplaar gekocht van The Black Basterd. Goedkoper dan origineel, net zo goed.

Groet,
Chris.
 
Maar dan is het dus geen Looftlighter, maar een ander gelijksoortig apparaat  :D
 
Met een onkruidbrander van de Action krijg je de kolen ook brandend. Goedkoper dan de Basterd en geen stroom nodig, dus beter?  ;)
 
Ceriel zei:
Met een onkruidbrander van de Action krijg je de kolen ook brandend. Goedkoper dan de Basterd en geen stroom nodig, dus beter?  ;)


Moet toevallig net je gasflesje niet leeg zijn. :D.  Heb ik altijd omdat hij thuis ook voor andere zaken wordt gebruikt.
B.v. onkruid verbranden, :(
Iedere aansteekmethode heeft z'n voor en tegens maar ik kies voor de Looftlighter omdat ...................nou ja,daar hebben we het al zo vaak over gehad.

 
Vraag me dan altijd af als iemand zegt "Net zo goed" wat je met 2 van die dingen moet...
 
Holkers zei:
Vraag me dan altijd af als iemand zegt "Net zo goed" wat je met 2 van die dingen moet...
:D :D
 
Mijn Looftlighter heeft na 2 jaar trouwe dienst besloten om ermee te stoppen.
Ik was net bezig om mijn BGE aan te steken, biefstukjes nu in de pan gebakken.
Meteen een nieuw apparaat besteld, een exemplaar van Basterd via Beleef Green Egg.
En nu maar hopen dat hij snel binnen is.
 
Dat is wel balen. Waarom niet op een andere wijze de bge aangemaakt?

Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk

 
Titaan zei:
Mijn Looftlighter heeft na 2 jaar trouwe dienst besloten om ermee te stoppen.
Ik was net bezig om mijn BGE aan te steken, biefstukjes nu in de pan gebakken.
Meteen een nieuw apparaat besteld, een exemplaar van Basterd via Beleef Green Egg.
En nu maar hopen dat hij snel binnen is.
Hij was snel binnen. En nu is hij ook weer snel kapot. 8 maanden naar tevredenheid mee gewerkt. Nu even afwachten hoe Basterd met de garantie omgaat.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hij was snel binnen. En nu is hij ook weer snel kapot. 8 maanden naar tevredenheid mee gewerkt. Nu even afwachten hoe Basterd met de garantie omgaat.
[/quote]

'Net zo goed als de ?chte...' valt dus wel een beetje tegen.
 
Hier van action het Wagner heteluchtpistool van 17?.
Gaat perfect en sneller dan enkel de gasbrander. 👍

Ook zit er 3 jaar garantie op dus voor die prijs kun je niet twijfelen vind ik.  B-)
 
Sander72 zei:
Hij was snel binnen. En nu is hij ook weer snel kapot. 8 maanden naar tevredenheid mee gewerkt. Nu even afwachten hoe Basterd met de garantie omgaat.

'Net zo goed als de ?chte...' valt dus wel een beetje tegen.
[/quote]
Perfect opgelost door Boy van BeleefGreenEgg. Top!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Altijd mooi om te horen dat men garantiegevallen ter harte neemt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan