BasBQ
Beef en Steak

POLL: Wil jij een RVS deur voor je WSM? Group-buy, stem nu

Ik zoek een RVS deurtje voor mijn WSM, ik wil een group buy


  • Totaal aantal stemmers
    0
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tf

Gast
18DOOR09-2T.jpg

https://www.cajunbandit.com/WSM-18-5-Access-Doors-s/143.htm

Wegens hoge verzendkosten zoek ik BBQ fanaten die ook onderdelen voor hun WSM zoeken om de verzendkosten te besparen en eventueel bij grotere afname wat korting te kunnen krijgen.
Wie wil??

Was nu voor 1 deurtje 71$.

Ik verwacht bij:
2 deurtje's rond 60$ per stuk te zitten
3 deurtjes rond 50$
4 deurtjes rond 45$


689a63004e4912c3ed4ca4fd8fb078e9.jpg
 
zou er wel een willen, maar 45,- voor een deurtje is wel prijzig (heb een 47 WSM). als de prijs wat omlaag kan met een grotere order doe ik mee
 
Ik sluit me aan bij vogels...
 
Net bericht gelezen van Cajun Bandit.
Als ik er 10 heb dan zit je ongeveer op 35 dollar per stuk, dus een euro of 32 - 33 per stuk.

Dus nog liefhebbers?
Zitten nu op 5 dan als het lukt voor die prijs?

1. Tom (wsm47)
2. Vogels (wsm47)
3. Killit Grillit (wsm47)
4. bubble2206 (wsm47)
5. Juul (wsm47)

 
Is dit dan wel inclusief import kosten, want anders kom je nog voor een leuke verassing te staan.
 
Tussen de ?30 en ?35 incl verzenden vind ik een mooi bedrag dus als dat lukt doe ik mee....

Staat mooi bij het rvs onderstel  van mijn Grill Guru elite
 
Als ?30,- - ?35,- de all in prijs is heb ik ook interesse voor een WSM47 deurtje.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
bubble2206 zei:
de vraag van @hari-bo is nog wel een belangrijke

Volgens mij betaal je boven een waarde van 20 euro namelijk import kosten als deze buiten de EU komt. Daarom lijkt me handig om daar eerst een antwoord op te hebben voordat er een animo check gedaan wordt.
 
Hari-Bo zei:
bubble2206 zei:
de vraag van @hari-bo is nog wel een belangrijke

Volgens mij betaal je boven een waarde van 20 euro namelijk import kosten als deze buiten de EU komt. Daarom lijkt me handig om daar eerst een antwoord op te hebben voordat er een animo check gedaan wordt.

+1
 
Denk er ook aan, of je met een rond gat (2009 en nieuwer), of met een vierkant gat tbv je deurklink nodig hebt als je mee wilt doen.

Ter ori?ntatie wil ik ook wel mee voor een WSM 47 - 2009+
Maar ik wil voor ik definitief beslis eerst de uiteindelijke prijs weten incl alles.

Mac
 
Je kan eens informeren bij Maikel Drost op facebook , die maakt veel rvs onderdelen voor de bbq-wereld in Nederland ;)
 
Ter info. Je kunt deze deuren ook in UK kopen. Is een distributeur van cajun bandit. Heb ik ook gedaan. Zeker geen invoerkosten en btw, want deze komen er nog gewoon bij! Daardoor word het een stuk duurder. In DE zit er ook een, maar is een stuk duurder. Verzendkosten kun je nog wel wat op besparen wellicht. Heb ?41,- voor 57cm betaald. Excl. verzenden. Voor verzendkosten kosten kun je hun mailen.

https://gocookoutdoors.com/product/wsm-replacement-doors/

47cm = 29,50 pond = ca. ?33,-
 
ik hou dit in de gaten
als de all in prijs goed is doe ik mee WSM 47
 
Ik hou dit ook in de gaten. Heb wel interesse maar wil eerst de alle in 1 prijs hebben

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
+1
 
Ik heb zeker interesse!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan